Loading...
Taalachterstand in de communicatie2018-07-02T17:24:29+00:00
Taalachterstand

Taalachterstand in de communicatie

Als professional heb je te maken met mensen die de Nederlandse taal niet goed beheersen. Taalachterstand van een cliënt kan een gesprek enorm bemoeilijken. Hoe krijg je een duidelijk beeld van de problemen waar een cliënt mee kampt, hoe leg je een behandeling uit of hoe geef je een traject vorm en hoe kom je tot duidelijke afspraken?

Deze training is gericht op de verbetering van de communicatie tussen de professional en de cliënt met een beperkte beheersing van het Nederlands. Je leert wat je kunt doen om de uitwisseling van informatie te vergemakkelijken. Het aanpassen van je eigen taalgebruik is daarbij een belangrijk element. In de training leer je op welke manieren je dat kunt doen.

Inhoud training

  • Omgaan met taalachterstand
  • Hoe verbeter je de communicatie
  • Gesprekken voeren met cliënten die het Nederlands niet goed beheersen

Accreditatie:

Kiwa: 6 punten Vaardigheden

Duur:

1 dag

Datum:

12 maart 2019

Investering:

€ 375,- exclusief btw
Incl. lunch en materiaal

Locatie:

‘s-Hertogenbosch

 

AANMELDEN TRAINING

RE-INTEGRATIE ACADEMIE
UW STANDAARD VOOR PROFESSIONALITEIT

Stel uw vraag!